Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Overschoenen van Agu

De weersverwachtingen voor morgen zijn weer niet best. Ze verwachten een maximumtemperatuur van 15 graden en "hier en daar regen".
Om acht uur staat een 120 kilometer lange fietsrit naar De Weerribben op het programma. Dus we vertrekken hier en eindigen daar, Nou, dan weet je het wel hè? Dat wordt dus een kletsnatte rit.
Ik heb vanmiddag mijn lange fietsbroek uit de doos van zolder gehaald en nieuwe waterdichte overschoenen gekocht. Het moet nog herfst worden, maar ik heb het gevoel dat we een korte aanloop naar de winter krijgen…

Klik hier voor mijn nieuwe site: www.gertjanhermus.nl

wielrennen overschoenen agu

Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...