Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Uitstekende delen op een koud fietspad...
Fietsen in hartje winter

Zo. Dat was lekker. Vanochtend 75 kilometers gefietst. Mijn GPS-tracker zegt anders (Zie het kaartje hieronder), maar het was volgens mijn fietscomputer, en dat ding kostte me een rib uit mijn lijf, écht 75 kilometer.
Nu mijn uitstekende delen – ik bedoel mijn uitstekende delen die uitsteken – zijn ontdooid, kan ik de rit die we gereden hebben op mijn blog publiceren.

Het was koud, dat zal duidelijk zijn. Maar de wegen en fietspaden op deze route liggen er perfect bij. Ook de koffie, al dan niet met appelgebak, die we met z'n vieren in Balk hebben geconsumeerd, was tiige bêst. En mijn conditie? Nou, als ik in aanmerking neem dat ik ruim twee maanden niet met mijn racefiets op de weg ben geweest; It koe minder!

Met RTC-Rally Koud rondje Balk at EveryTrail (dubbelklik om te vergroten)



Vier wintertoeristen van RTC-Rally in Balk. (Foto: Hertzen van der Schuit)

Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...