Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Snerttocht met snertweer

Vanochtend hebben we met een mooi groepje van een man of twaalf (en een vrouw) de traditionele snerttocht van RTC Rally gereden (zie kaartje hieronder).
In restaurant Boschlust in Oudemirdum stond een heerlijke erwtensoep op ons te wachten. Hoewel ik een echte soepliefhebber ben, moet ik er normaal gesproken niet aan denken om om half elf snert – zo'n gevulde weet je wel, waar je je lepel rechtop in kunt laten staan - naar binnen te moeten werken. Maar door het grauwe, grijze en natte snertweer van vanochtend, viel het er prima in.

Toen ik thuis kwam heb ik mijn tuin nog even opgehoogd met de modder die van mijn fiets en uit mijn kleren en haar tevoorschijn kwam. Nog een paar van deze ritjes en ik ga dennenbomen planten in die mooie 'rode' bosgrond rond mijn huis. Ik geloof tenminste dat het rood is. Het kan ook aan mijn smerige oranje sportbril hebben gelegen natuurlijk. Op een gegeven moment zie je het niet meer zo duidelijk allemaal....
 



Zo ziet een beregende wereld er uit door een oranje sportzonnebril.

Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...