Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


En wie had de bui? Tadaaah!

De weervoorspellingen waren toch best aardig voor vandaag. Als ik de tweets in mijn tijdlijn moet geloven, dan hebben heel wat mensen tussen de middag op een terrasje zitten lunchen. Ik ben vanochtend met de verwachtingen van Krol c.s. In mijn hoofd, vanuit Sneek op pad gegaan. Zonnebril opgezet natuurlijk en ik heb zelfs nog staan twijfelen of ik me in zou smeren. Duh...
Nou, toen ik na tweeënhalf uur thuiskwam, was ik nat en koud tot op het bot! In heel Nederland was het het mooiste weer van de wereld. Maar raad 's waar het dicht trok en waar een bak water naar beneden kwam? Juist! Zie kaartje. ;-)

Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...