Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Vervangen van SPD-sl schoenplaatjes

Vanavond heb ik de spd sl-plaatjes onder mijn wielrenschoenen vervangen. Ze zagen er uit alsof er meer mee was gelopen dan mee gefietst. Deze plaatjes zorgen ervoor dat je met je schoenen vastzit aan je pedalen. Je moet ervan opaan kunnen dat ze blijven zitten, want je komt tenslotte niet voor je genoegen op de stang terecht.
Ik heb nog overwogen om de rode variant (SM-SH10) aan te schaffen, maar ik heb toch weer gekozen voor de gele (SM-SH11) omdat die een lichte zijwaartse speling geven op de pedaal. Met de rode zit je helemaal vast. Daarmee zet je dus ook de stand van je voeten, knieën en heupen vast. En als dat niet perfect is afgesteld, kun je je gewrichten op den duur lelijk blesseren. Bovendien vind ik het comfortabeler als je je voet af en toe wat kunt bewegen.

Klik hier voor mijn nieuwe site: www.gertjanhermus.nl


Het verschil tussen de nieuwe en oude plaatjes is duidelijk te zien!

Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...