Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Sneek - Diever

Vandaag hebben we 130 prachtige kilometers gefietst van Sneek naar Diever en weer terug. Als je met je muis op onderstaand kaartje klikt, dan krijg je de statistieken te zien.

Vanochtend zag ik op Twitter een mooi filmpje voorbij komen van de Leopard-Trek-wielerploeg. Ik heb het voor de liefhebbers in dit bericht onder het kaartje geplaatst. Tom Stamsnijder heeft tijdens de training voor de ploegentijdrit in de Giro 2011 een camera op zijn stuur gemonteerd. In het filmpje kun je goed zien hoe er wordt overgenomen. Dat moeten wij voor onze woensdagavondtraining met RTC Rally maar mooi in het programma houden.


Klik hier voor mijn route van: Met RTC Rally naar Diever


EveryTrail - Find

Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...