Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Startkaart Fietselfstedentocht ligt klaar!



Vanochtend hebben we met een groep van RTC Rally de laatste training voor de Fietselfstedentocht gereden. 90 kilometer, op niet al te hoge snelheid, zie de gps-route hieronder. Er gebeurde wat de buienradar al had voorspeld; onderweg werd het weer steeds donkerder en natter. Ach, konden we mooi wennen aan de voor Tweede Pinkstedag beloofde omstandigheden.

Piet Paulusma seit op de Omrop Fryslan side: "It wurdt in meast wiete dei", "Het wordt een overwegend natte dag". Buienradar houdt het voor de regio Sneek op een droge dag en het KNMI durft geloof ik, een voorspeling voor maandag niet goed aan...

Nou, we zullen het wel zien. Je kan er toch niet veel aan doen en al sneeuwt en hagelt het, ik laat de tocht dit jaar niet weer aan me voorbijgaan. Ik heb dit jaar 3800 kilometers gefietst. Mijn startkaart (zie foto) ligt al klaar, er staan hydraterende instantbrouwseltjes gereed en de kou- en vochtwerende spierbalsum staat voor het grijpen. Ik ga ervan uit dat ik er klaar voor ben ;-)

Met RTC Rally Lemmer - Bakhuizen at EveryTrail



Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...