Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Fietsen tussen Lemmer en Urk
Fietsen tegen de wind op een verlaten dijk

Vandaag ben ik 's vanuit Sneek naar Urk gefietst, een winderig ritje van 98 kilometer. Ik had van een collega gehoord dat er een fietspad loopt langs het IJsselmeer. Het is een lang, recht stuk fietspad met aan de ene kant de dijk en aan de andere kant het water. Ik heb voor de verandering eens een filmpje gemaakt waarin ik laat zien hoe de omstandigheden waren (zie onder).
Ik vind Urk een leuk stadje. Ik ben er eventjes doorheen gefietst en heb op de snelheid van een Japanse tourist even een paar foto's gemaakt met mijn smartphone. Kniertje revisited.



Bovenstaand filmpje heb ik onderweg naar Urk gemaakt.


Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...