Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Voor de ontspanning

Vandaag heb ik weer 's een toeristische route gefietst (zie kaartje).
Vanuit Sneek ongeveer tachtig kilometer, waarvan een deel met behulp van van het fietsknooppuntennetwerk door Franekeradeel en Menaldumadeel ging. Het was wel wat een kruip-door-sluip-doorrroute. Schelpenpaadjes, kwakeltjes en fietsersbruggen, het schoot niet echt op, maar voor de broodnodige ontspanning is het zeker de moeite waard. Onderweg heb ik met mijn HTC Desire nog een paar plaatjes geschoten.


Friese paarden, Frysk hynder.
Deze foto heb ik gemaakt op het smalle weggetje tussen Schingen en Slappeterp.
Ik vond het wel een mooi Fries woord: Foarbygeanplak.


Franeker - Menaldum


Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...