Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Wandelen in Aekingerzand

Vanmiddag zijn we wezen wandelen in Aekingerzand (de Kale Duinen) een uitgestrekt gebied met zandverstuivingen, dat deel uitmaakt van het Nationaal Park Drents-Friese Wold. Het was vandaag uitzonderlijk weer. Een zomerse dag op 2 oktober! We hebben gewoon lopen zweten. Onze kids (7 en 8) hadden eerst niet zoveel zin om te gaan wandelen (dat hebben ze namelijk nooit), maar toen we er waren hebben ze zich geweldig vermaakt (dat doen ze namelijk altijd). ;-)

Ik heb tijdens de wandeling onze route opgenomen met Everytrail. Ik heb ook wat foto's gemaakt in het gebied en ze in de route geprojecteerd. Op de route zie je drie rode bolletjes. Als je daar op klikt, dan krijg je de foto's te zien. Die foto's heb ik gemaakt op die plek in de route. Maar ik heb ze ook nog maar even in deze blog geplaatst voor je.






Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...