Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Fietsen met Bo Derek
Gebruik je geheugen bij het wielrennen!

Heerlijk! Na zo'n tien weken (wielrenwise) KNIE-zend thuis te hebben gezeten, hield ik het vandaag niet meer uit achter de ramen. De 'lente' schreeuwde me toe dat ik mijn fiets van zolder moest gaan halen en eropuit moest gaan. En ik ben blij dat ik het heb gedaan. De wereld lag er vanmiddag heerlijk rustig en zonnig bij. Het was goed om de kuil van de boeren weer te ruiken, de ganzen in het weiland te horen en het water van onze meren in de verte te zien glinsteren.

Ik zat er wel een beetje over in hoe dat met mijn knieën moest, maar ik heb me gewaagd aan een klein rondje van 38 kilometer; Joure – Spannenburg – Sneek. Ik was eerst van plan om vanaf Synt Nyk af te slaan naar Langweer en daar de pont te nemen, terug naar Sneek. Maar ik was vergeten om geld 'voor de boot' mee te nemen en heb daarom besloten om door te rijden naar Spannenburg.
Ik maakte me onderweg wel steeds ongeruster over de staat van mijn knieën. Want toen ik Sint Nyk naderde begon het vooral onder mijn rechterknie te branden als tijgerbalsem op de blote huid van Bo Derek in de saharazon... (filmpje). Of het door de gedachte aan Bo kwam weet ik niet, maar gaandeweg werd de pijn aan mijn knie minder. Ik weet niet of het wat mijn knieën betreft een goed of een slecht teken is, maar ik dank de voorzienigheid op mijn zere knieeën dat mijn langetermijnfilmgeheugen nog werkt. ;-)


De toren van Spannenburg is vanaf de hele Zuid-Friese omtrek te zien.
Vanmiddag stond hij er zo bij.
(Foto gemaakt met HTC Desire HD)
Mijn route van vanmiddag. 38 kilometer.
(De track heb ik opgenomen met Everytrail op HTC met Android)

Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...