Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Dat was een heerlijk ritje vanochtend!
I made a wonderfull cycling trip this morning

Vanochtend heb ik voor het eerst sinds lange tijd, in mijn uppie een rondje (42 km.) door Súdwest Fryslân gefietst. Het was heerlijk! In de eerste plaats door het weer natuurlijk; de lente is losgebarsten. Verder omdat ik een héél klein beetje verbetering voel in mijn knieën. Het lijkt erop dat de fysiotherapie zijn vruchten gaat afwerpen. Binnenkort zal blijken of dit wishfull thinking of werkelijkheid is.

(Foto's gemaakt met HTC Desire HD,
Pictures are made with a HTC Desire HD Smartphone)

Mijn route van vanochtend (opgenomen met Everytrail).
The track I rode on my racing bike this morning (recorded with Everytrail).

De Brekken tussen Oudega en Workum. De foto kleurt blauw van het harde (ochtend) tegenlicht.
Near my home town. Notice the blue morning light.

Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...