Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Fietsen in Súdwest Fryslân (52 km)
Wielrennen (zie routekaartje): Sneek - Brekken - Workum - IJsselmeer - Allingawier - Bolsward

Vanmiddag weer eens een iets langere fietstocht gemaakt. Voor mijn huidige doen dan hè. Als je naar mijn kornuiten van RTC Rally kijkt; die rijden volgende week de revalidatietocht en sommigen doen vandaag de Amstel Goldrace...

Ikzelf ben al láng blij met mijn fietsritje van vanochtend (Zie de route in het kaartje hieronder. Die heb ik opgenomen met Everytrail en GPS). Met mijn knieën ging het best goed en het lenteweer was fantastisch! Er stond een mooi, zacht windje en de stapelwolken waren mooi om te zien, maar lieten de zon zijn gang gaan. Ik heb ruim vijftig kilometer gefietst. Bij een hartslag in de d2-zone en met ongeveer 95 RPM.  Onderweg heb ik een paar keer de tijd genomen om een fotootje te nemen. Ik heb de omgeving bekeken en beleefd als een toerist dus. Ik ben benieuwd hoe de reactie van mijn knieën is op deze exercitie. Momenteel voelt het niet anders dan anders. Dat lijkt me een goed teken ;-) 
Foto's genomen met HTC Desire HD Pictures are taken with smartphone HTC Desire HD 
Even een foto-technische aanvulling op deze blogpost. De kwaliteit van de HTC Desire HD valt me erg tegen. Als er een zonnetje aan de hemel staat dan kun je er best een plaatje mee schieten. Maar als het wat donkerder wordt, of als je gaat inzoomen, dan wordt het beeld er een van een inferieure kwaliteit. Geen aanrader dus...


EveryTrail - Find trail maps for California and beyond




Zelfportret bij De Brekken in de buurt van Workum.
Self portrait at The Brekken, a lake near Workum, Netherlands





Mensen aan het werk in de rietoogst langs het IJsselmeer.
People working in the reeds harvest near the IJsselmeer, Netherlands





Ineens had ik het: een idee voor ons diner van vanavond...
Suddenly it hit me: I knew what we would have for diner tonight...





On the road: Self portrait.

Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...