Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Elfmerentocht 2012
Kaartje van de 50 km

Dit jaar heb ik mijn doelstellingen wat fietsen betreft drastisch naar beneden bijgesteld. Door de langdurige blessure aan mijn knieën hecht ik momenteel erg aan het olympische credo: Meedoen is belangrijker dan winnen. De fietselfstedentocht op 28 mei heb ik al een poos geleden van mijn agenda afgevoerd, maar ik wilde, als het even mogelijk was, aan 'onze eigen' (= RTC Rally) Elfmerentocht meedoen.
Vandaag stond daarom de kortste afstand van deze toertocht op mijn programma. Het ging er relaxed aan toe tijdens deze 50 kilometertocht. Ik heb een leuke, toeristische ochtend gehad. Veel enthousiaste mensen gesproken; zowel deelnemers als vrijwilligers van Rally.
Er stond een harde wind. Ik denk dat de mensen op de 100 en 150 kilometer-route een pittige rit hebben gehad.

Mijn rit:
Afstand uit en thuis: 70 km.
2 keer een pontoversteek (Boornzwaag en Langweer)
Duur uit en thuis: 3 uren
Gemiddelde cadans: 93 Rpm
Verbruik: 2264 Kcal

Mijn trouwe volgers vragen me via Twitter hoe het nu met mijn "knietjes" gaat.
Nou, ik mag niet klagen. Ik geloof (of is het wishful thinking) dat de therapie en de oefeningen die ik nu consequent doe, hun vruchten beginnen af te werpen...





Dries Sijszeling (lid van de technische commissie van RTC Rally Sneek)
stempelt de stempelkaarten van de Elfmerentocht in Boornzwaag.
Deze deelneemster krijgt er gratis een bemoedigend schouderklopje bij!





Ik heb met mijn GPS-tracker de route van de 50 kilometer opgenomen.
Klik op het kaartje voor de details!

Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...