Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Fietsen in Súdwest Fryslân
Kleine tochtjes in een rustig tempo...

Afgelopen week heb ik voorzichtig weer 's wat fietstochten gemaakt. Korte ritjes, in een rustig tempo. De trapfrequentie heb ik vanwege mijn knieënblessure in 'standje souplesse' en mijn hartslag vanwege een paar kilo's die eraf moeten, in de lage D2-regionen. Vanavond zag ik bij thuiskomst dat ik ruim 1400 Kcal heb weggefietst. En nu heb ik natuurlijk honger. Nou ja; trek. Ik ben roppig. Even stiekem in de koelkast kijken...

Hieronder zie je de kaartjes die ik heb opgenomen met mijn GPS-tracker. Als je met je muis over  de kaartjes heen gaat, dan krijg je de besturingsknoppen te zien waarmee je de interactieve, gedetailleerde Google Maps-versie kunt besturen.

Het zijn overigens de laatste tochten die ik met mijn huidige fiets gemaakt heb. Ik zit op een telefoontje te wachten waarin wordt verteld dat mijn nieuwe fiets klaar staat om 'te gaan passen'!
Zodra ik hem heb, komt dat natuurlijk uitgebreid op deze blog!













In de onderste route zit ook een overtocht met de pont bij Langweer.
je moet af en toe ook een beetje de toerist uithangen tenslotte ;-)

(Foto gemaakt met HTC Desire HD)


Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...