Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Gratis af te halen: kaart voor de fietselfstedentocht
Waarom zou juist jij die kaart van de elfstedentocht moeten krijgen?

Vanwege een hardnekkige blessure ben ik zelf niet in de gelegenheid om de Elfstedentocht te fietsen op Tweede Pinksterdag. Ik wil mijn startbewijs daarom gratis weggeven aan een échte liefhebber.

Vertel in mijn blog (via de link "... inspirerende reacties" hierboven) waarom nou juist jij mijn kaart moet krijgen en hoe snel na maandag je een verslag van jóuw Elfstedentocht voor deze blog kunt aanleveren.

De origineelste inzending mag de kaart bij mij komen halen. Wie dat wordt, dat maak ik vrijdag bekend!

Let op! De kaart is écht; het is beslist geen kopie!
Start is in groep 5, om 05.32 uur.

Klik hier voor mijn gegevens: www.gertjanhermus.nl 





Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...