Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Fietsen met de 'buurtclub Duinterpen'...
Rondje Slotermeer is try out

Vandaag zijn we - ik geloof op initiatief van Bert - met een klein clubje uit de buurt wezen fietsen. Ik heb onze route van vanochtend opgenomen met GPS (zie kaartje). Ik noem het als werktitel voorlopig maar even de 'Fietsclub Duinterpen'. Als iemand een betere naam heeft, dan hoor ik het graag! We hebben al afgesproken dat het voor herhaling vatbaar is. Het vervolg zie je natuurlijk op deze blog


.Klik hier voor interactieve kaart



'Buurtclub Duinterpen'
V.l.n.r: Erik, Minze, Mark, Mathijs, Bert en DzjieDzjee
(Foto gemaakt met HTC door getalenteerde serveerster)
Klik om te vergroten

Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...