Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Fietsen op zaterdagochtend
Sneek - Lemmer - Oudemirdum - Rijs - Sneek

Nog even een verlaat blogberichtje over de zaterdagochtend.

Ik vind fietsen in een groep geweldig. Maar zo nu en dan is fietsen in je uppie ook heerlijk. Neem nou afgelopen zaterdag. Het was geweldig fietsweer. Het zonnetje scheen en er stond een matig-sportief windje. Ik heb 75 kilometer gefietst. De route voerde vanaf Sneek naar Lemmer, Oudemirdum, Rijs en via Oudega terug naar Sneek. Ik heb er een toeristisch tochtje van gemaakt. In Lemmer heb ik wat foto's gemaakt (jammer dat je dan de instelling op je phone niet goed hebt staan..) en in Oudemirdum ben ik 's even echt gaan zitten voor een Broodje 'Boschlust Special'. Wat wil een mens nog meer...?

Ritgegevens:
75 km
duur 3 uur 3 kwartier
verbruik 2569 Kcal
avHR 148
cadence 98 rpm



 Broodje 'Boschlust Special' in Oudemirdum.



Een van de sluiswachters bij de 'Sluisknechtswoning' in Lemmer.


Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...