Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Oldeberkoop - Oldeholtpade (98 km)
Wielrennen met RTC Rally Sneek

Toch nog maar even een berichtje plaatsen over mijn fietstochtje van gisteren.
Sinds vorig jaar september heb ik weer 's een honderd kilometertocht gefietst. De afgelopen maanden heb ik wel regelmatig wat ritjes gemaakt van tussen de 50 en 60 kilometer, maar ik wilde mijn knieën weer eens testen bij een wat langere inspanning.
Tijdens de rit heb ik niet meer last gehad dan anders. Het ging best redelijk. Wat me positief maakt is het feit dat ik de dag nadien ook geen reactie heb.

Met een aantal mannen van RTC Rally zijn we in een relatief rustig tempo naar Oldeberkoop gefietst en via Oldeholtpade, langs het Nannewiid weer terug naar Sneek. Een mooie tocht was het. Vanwege het landschap, maar ook vanwege het mooie weer. Eindelijk zat het een keer mee met zon en wind. Heerlijk!

Ritgegevens:
98 km
duur 4 uren
verbruik 2443 kcal
avHR 126
cadence 94







Onderweg hebben we onze calorieën nog even aangevuld

bij 'Het Koepelbos' in Oldeberkoop.(Foto gemaakt met HTC smartphone)

Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...