Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Fietsen in Fryslân. Vakantie in eigen buurt ;-)
Sneek - Workum - Blauhús - Lemmer - Kuinre - Echtenerbrug

Tijdens onze vakantie in Denemarken heb ik mijn racefiets niet aangeraakt. Logisch, want ik had 'm ook niet meegenomen. Sinds we thuis zijn heb ik wel weer de nodige fietskilometers gemaakt. Vandaag nog, ben ik vanuit Sneek naar Kuinre gefietst en via Echten weer terug. 70 heerlijke kilometers door een prachtig landschap in geweldig zomerweer.
Ik houd de laatste dagen de knooppuntroutes weer aan. Ik doe dat wel 's vaker. De kans dat je over schelpen- en grindpaden moet fietsen is groot. Fingers crossed voor je banden dus, maar je komt wél op de mooiste plekjes! Ik kan me er nog steeds over verbazen hoe gevarieerd het zuidelijke en zuidwestelijke deel van Fryslân is. Het voelt als recreëren in 'je achtertuin' ;-)
Onderweg stop ik wel 's om met mijn smartphone een fotootje te maken. Het blijft behelpen met zo'n ding natuurlijk, maar je krijgt zo misschien een beeld van waar ik zoal geweest ben.



In de buurt van Blauhús, de geur van het hooi komt je tegemoet!



Net buiten Kuinre. Ik kon er jammer genoeg niet dichter bij komen....

Fietsen langs De Kuinder, in de buurt van Kuinre. 



Net overgezet met de pont bij Gaastmeer (De Gaastmar).




Het haventje van Workum.



Workum, bezien vanaf de Zeedijk.



Een geruststellende gedachte. Gezien in Oudega.

Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...