Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Sneekweek Wielerronde 2012
Mooi initiatief wordt naar ik hoop traditie

Vanavond ben ik in de binnenstad van Sneek wezen kijken naar de eerste Sneekweek Wielerronde. Zoals je weet houd ik erg van wielrennen. Om te doen, maar ook om naar te kijken. En wat is er dan mooier om een peloton gretige B-profs, Elite, Belofte en Amateurs in je eigen stad te zien koersen.

De wedstrijd ging over 65 ronden met start en finish in de Marktstraat. Hieronder zie je mijn kleine impressie van dit mooie evenement. Hopelijk wordt deze ronde een jaarlijkse traditie in de Sneekweek.

Bekijk meer foto's op mijn nieuwe website: klik hier!













Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...