Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Met RTC Rally naar Driewegsluis -
Wielrennen in een groep, mooi man! ;-)

Vandaag ben ik sinds lange tijd weer met de mannen van RTC Rally wezen fietsen. Ik heb het de afgelopen maanden wat fietsen betreft rustig aan gedaan, vanwege de klachten aan mijn knieën (zie deze blogberichten op mijn blog). Ik ben heel langzaam aan het opbouwen wat afstand, duur en intensiteit betreft.

De afgelopen weken heb ik gemiddeld twee keer per week gefietst. Ik doe dan gemiddeld afstanden tussen de zestig en zeventig kilometer. Dat is goed te doen zonder dat ik weer meer last krijg van mijn retropatellaire chondropathie. De bovenbeenoefeningen die ik de afgelopen maanden heb gedaan, heb ik op een laag pitje gezet. Ik heb namelijk het gevoel dat rust me meer helpt dan inspanning.

Het beloofde vandaag prachtig weer te worden met weinig wind. En de afstand die de club op het programma had staan leek me niet te groot. Een mooie dag om de trainingsintensiteit een keer te verhogen en te kijken hoe ik er voor sta.
Het was goed om weer in de groep te fietsen. En terwijl ik dit type, merk ik dat het voor mijn knieën niet te veel is geweest. Kortom; er zit nog steeds progressie in!

Hieronder zie je het kaartje met de route van vanochtend. Ongeveer 100 kilometers door zuidwest Fryslân en de kop van Overijssel. De langste tocht die ik dit jaar tot nu toe heb gefietst. Met koffie (en een appelgebak waar je 'U' tegen zegt) in paviljoen Driewegsluis.

Klik hier om de onderstaande route interactief te maken en om de rest van mijn routes te zien.


.

De route ging met de klok mee: Sneek - Joure - Munnekeburen - Driewegsluis -
Kuinre - Lemmer - Sneek

Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...