Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Mijn racefiets is winterklaar!
Speciaal onderhoud klaar voor komende winter...

Het is belangrijk dat je als wielrenner zélf goed voorbereid de winter in gaat. Warme kleding en speciale bescherming van je uitstekende delen zijn een must als de temperatuur onder bepaalde waarden komt.

Ook je racefiets moet natuurlijk in een puike staat verkeren. Goed onderhoud en wat speciale aandacht zijn in de barre winterse omstandigheden die we in ons land over het algemeen hebben essentieel voor het behoud van je aluminium of carbon raspaardje.  ;-)

Mijn fiets is rijklaar voor de komende wintermaanden!!

Klik hier voor mijn nieuwe site: www.gertjanhermus.nl



Gefotografeerd in Odense, Denemarken

Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...