Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Zandsculpturen in Sneek (2)
De contouren worden zichtbaar

Van 1 juli tot 30 september vindt in Sneek het Zandsculpturen Festival plaats. Ik loop een tijdje met mijn camera mee om de organisatie vast te leggen.

In dit vorige blogbericht heb je kunnen zien hoe de voorbereidingen van het Zandsculpturen Festival in zijn werk gingen. Ik heb toen beloofd dat ik een paar keer terug zou gaan naar het festivalterrein met mijn camera om de vorderingen vast te leggen.
Vandaag zijn de zandkunstenaars begonnen met de contouren uit te zetten van hun sculptuur. Tijdens het festival wordt het Nederlands Kampioenschap georganiseerd, er staat dus wel iets op het spel. Ik heb de organisatoren beloofd dat ik niet te veel prijs zou geven van wat er gebouwd wordt. Maar ik kan je wel vertellen dat het er veelbelovend uitziet!

In dit blogbericht wil ik je een indruk geven van wie de kunstenaars zijn en welke technieken er zoal gebruikt worden.

In de loop van de week meer...


Klik hier voor alle berichten over de zandsculpturen op mijn blog.






















Het zandpaviljoen van Martein Boersma en Anita Peelen (De Daaldersplaats)

staat er klaar voor. Wordt vast weer een gezellige boel :-)

Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...