Mijn website is verhuisd!
(hier blog ik nog wel zo nu en dan over fietsen, wandelen, etc.)
-----
I moved my website!


Zandsculpturen in Sneek
Sneek is ook in 2014 wereldpodium voor zandtalent!

Op het voormalige Flexaterrein in Sneek zijn de voorbereidingen gaande voor het tweede Zandsculpturen Festival Friesland. Vorig jaar hebben zo'n 50.000 bezoekers dit mooie evenement bezocht.

Het thema van dit jaar is Hollywood. Zoals je op de foto's kunt zien wordt er volop gewerkt aan de Grote Sterren van het witte doek. Ongeveer twintig professionele kunstenaars van over de hele wereld presenteren hier hun werk. Onderdeel van het festival zijn de Nederlandse Kampioenschappen Zandsculpturen. Jeroen Advocaat, de winnaar van vorig jaar doet ook deze keer weer een gooi naar de titel.

Op mijn foto's zijn maar kleine onderdelen te zien van de soms zeven meter hoge bouwwerken. Ik raad je aan om zelf te gaan kijken, want dat is zeer de moeite waard. Het festival loopt van 15 juni tot 28 september.

Klik hier om mijn foto's van vorig jaar te bekijken.

Klik hier voor de website van het festival.

Klik hier voor mijn nieuwe site: www.gertjanhermus.nl








Zandsculpturen Sneek 2014
Zandsculpturen Sneek 2014

Zandsculpturen Sneek 2014

Zandsculpturen Sneek 2014
Zandsculpturen Sneek 2014
Zandsculpturen Sneek 2014
Zandsculpturen Sneek 2014

Zandsculpturen Sneek 2014
Zandsculpturen Sneek 2014
Zandsculpturen Sneek 2014

Also on this blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...